2012. november 9., péntek

Rántott csirkemell, grillezett zöldségekkel

Nagyon egyszerűen elkészíthető és a panírja is isteni!

1 kg csirkemell (jó nagy adag lesz belőle, másnapra is elegendő)
5 db tojás
zöldségek: répa, hagyma, paprika, paradicsom
paleo szezámliszt

xylit

ca. 2000 Ft

Itt különösebb receptre nincs szükség, ugye, ami otthon volt zöldség, akár répa, hagymafélék, paprika, paradicsom, padlizsán, cukkini.) sütőben, grillfunkción készült, csak xylit és só került rá. (a paprika, paradicsom, padlizsán szigorú paleosoknak nem megengedett!)

A csirkemellet szeletelés után sóztam, borsoztam - én kb. fél - 1 órát szoktam állni hagyni a panírozás előtt. 5 tojást felvertem kb. 2 evőkanál paleo szezámliszttel. A húst először megforgattam simán a szezámlisztbe, majd a szezámlisztes tojásba és ezt követően bő forró zsírban kisütöttem. Főztem ki hozzá ecetes-xylites vízben céklát.



Itt már a másnapi munkára készül, az ételtartó dobozban minden finomság

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése