2013. április 6., szombat

Az utolsó fél szem euthyrox

április 2-ára elfogyott az utolsó fél szem euthyroxom is. Nem váltottam ki újabbat. Annyira jól érzem magam, hogy azt gondolom nincs szükségem tovább arra a pici adagra sem már. Egyébként az előírt 50 mq helyett a kezdetektől csak 25 mq-ot szedtem. Az elmúlt napok picit szédelgősen teltek, erősebb pms tünetekkel, de alapvetően kopp-kopp-kopp jól vagyok. Remélem marad így. 3 hónap múlva elmegyek teljes laborra. Addig is emeltebb adagban szedem a szelént, Omega3-at, D vitamint és elkezdtem a barátcserje kapszulát is szedni. 


Persze, azért bennem van a félsz, hisz volt néhány kemény hónapom, mikor abbahagytam legutóbb 2 éve...de bizakodom!

Update 04.10: Egy hetet bírtam. A kezdeti szédelgős tünetek teljesen alábbhagytak, az autoimmun betegség tünetei sem lángoltak fel, viszont egyre inkább úgy éreztem magam, mint szuperman, akinek kriptonitot gyömöszöltek a zsebébe. Egyszerűen ez a viszonylag kevés, 25 mq-nyi euthyrox olyan energiát ad, amiről, azt hiszem nem mondok le :-( :-) Nem hiába minősül dopping szernek ;-) Ha jól emlékszem van az euthyroroxon kívül más természetesebb hormonpótlási lehetőség, amit Magyarországon nem alkalmaznak. Annak kellene még utánajárni, hogy a szájon át való hormonpótlás mellékhatásai kiküszöbölhetőek legyenek.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése