2013. szeptember 5., csütörtök

Sárgabarackos túrótorta

Gyorsan elkészíthető tortát ajánlok figyelmetekbe. A túrót tojásfehérje - TOTU - helyettesíti. A sárgabarackrémre egyszerűen csak vegyes gyümölcsöt is sorakoztathatsz, nem feltétlenül kell plusz krémet készíts.

Tészta:



30 g mandulaliszt
8 g kókuszliszt
1 kk szódabikarbóna
3 tojás
30 g kókuszvirág cukor

Túró krém:

1 doboz cocomas kókuszkrém
1/2 citrom leve
1 citrom héja
10 g kókuszvirág cukor
100 g Totu
5 g utifűmaghéj

Sárgabarack krém:

30 dkg sárgabarack lekvár
9 g étkezési zselatin

Elkészítés:
1. Melegítsük elő a sütőt 175 fokra 
2. A lisztet és a szódabikarbónát keverjük össze
3. A tojást keverjük habosra a cukorral
4. Apránként elegyítsük a kettőt
5. Sütőpapírral kibélelt formában, süssük kb. 15 percig
7. A formából vegyük ki és míg hűl készítsük el a krémet
8. A kókuszvirág cukrot keverjük el a kókuszkrémben
9. A totut törjük össze villával, keverjük bele a citrom levét és a héját
10. Elegyítsük a két krémet, majd keverjük hozzá az útifűmaghéjat
11. Két piskótalap közé is tehetjük a krémet, vagy csak a piskótára. Mehet vissza a hűtőbe dermedni, míg elkészítjük a sárgabarack krémet
12. Én lekvárt használtam, de bármilyen gyümölcs pürésítésével elkészíthető. Még hidegen hozzákevertem a zselatin, lassan felmelegítettem, majd ha szoba-hőmérsékletűre hűlt, rátettem a túrókrémre és visszatoltam hűlni a hűtőbe:-)




 


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése