2014. április 17., csütörtök

Rozmaringos karaj, répás lapcsánkával

Gyors, egyszerű és 2in1 étel. A karajt minimális melót előrevetítve, szeletelve vettük. Norbim nagyon jó kapcsolatot épített ki az egyik hentessel. Egyezményes jelzéssel adja Norbim tudtára, hogy melyik húsból lesz nekünk JÓ ebédünk :-) Hideg-meleg játékot játszanak a pultnál, nagy nevetések közepette. A kimenetele, mindig szép és garantáltan friss hús.
A karaj szeleteket bedörzsöltem sóval borsal, majd rozmaringos szőlőolajban hirtelen kisütöttem. Sütés előtt picit lazítottam a szerkezetét (klopf), valamint az inas részeket kb. fél cm- mélyen bemetszettem, hogy ne ugorjon össze. Míg sültek a húsok, addig 

Hozzávalók:

3 tojás
4 ek tápióka liszt
2 ek útifű maghéj liszt
kb. 150 g reszelt répa

keverékéből készítettem egy masszát, majd tettem bele reszelt répát és bő forró kókuszolajban megsütöttem. 




Kevertem még egy adag tésztát, azt pedig csak natúr lángosnak kisütöttem és ez került az uzsonnás dobozokban zöldséggel, gyümölccsel. Rebeka ketcupot és reszelt sajtot kért a lángosára, Dorina pedig fokhagymát reszelt rá :-)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése